Jun 10, 2009

KERAJAAN PERPADUAN

Perkataan keramat 'KERAJAAN PERPADUAN' ini sebenarnya sangat2 mengembirakan orang melayu/Islam yang sedar bahawa negara kita ini sudah mula dikuasai oleh kaum kafir.

Sebenarnya orang melayu/Islam tidak pernah berpecah belah. Yang berpecah belah itu cuma fahaman politik nya sahaja. Walaupun ianya dilihat tidak menjejaskan perpaduan melayu/Islam, tetapi ianya sangat merugikan kaum melayu/Islam.

Kaum kafir yang bijak sudah bersatu dalam sebuah parti - iaitu DAP. Kekuatan kaum kafir ini telah dibantu pula oleh PAS dan PKR, kunun nya PAS atau PKR mahu kuasa memerintah - 'Kerajaan Pakatan Rakyat' (PR).

Sepatutnya 'kerajaan perpaduan' ini akan mendapat sokongan padu dari orang melayu/Islam. Kekuatan politik melayu akan ujud, hanya kekuatan politik melayu sahaja yang boleh menyelamatkan melayu dari 'diulam' oleh politik kaum kafir.

Yang sangat membenci 'kerajaan perpaduan' ini cuma pemimpin2 PKR dan DAP. Pemimpin2 yang gila kuasa ini patut kita singkirkan sahaja. Kerana mereka ini semua nya pengkhianat negara.

Jika 'kerajaan perpaduan' ini benar2 terjadi, maka PKR akan hancur lebur, DAP pula akan kembali lemah seperti asal nya.

Kekuatan melayu/Islam akan kembali kuat dan unggul dan di geruni oleh kaum kafir.

1 comment:

faizal said...

tak perlu kerajaan perpaduan..umno tu yang perlu berubah..buat malu orang melayu je..kalau setakat melayu tu takpa la ni mengaku islam tapi tak mahu ikut islam..
masjid dah tak ramai orang..disko ngan pup penuh la pulak bangsa melayu yang mengaku islam tu.. no ekor usah cerita laa memang banyak lah keparat2 ni..bila orang tegur marah..pandai menjawab pulak tu..jawapannya aku berjudi bukan mencuri..tahu pulak mencuri tu berdosa tapi berjudi tak berdosa ke..pelik-pelik...ini lah akibatnya kalau kita tak rombak sistem pemerintahan kita..takat tu je laa kemajuan islam di malaysia ni..bila orang sebut bab hudud dia tanya orang tu kenapa tak buat padahal dia ada kuasa..kuasa besar pulak tu..kuasa persekutuan.. yang si cerdik agama dah terbahagi dua.. golongan pemerintah ni takkan tegur perbuatan-perbuatan maksiat di negara kita ni..kesudahannya kita labelkan golongan yang nak bawa pembaharuan ni extrimis..bangkit la saudara seislamku..sedar..sayang anak cucu kita..bukan senang nak dapat nikmat yang besar iaitu islam..kita patut bersyukur sebab lahir-lahir dah islam..hargai lah.. jangan lah kita perlekehkan golongan-golongan ulama..banyak benda yang kita tak tahu..belajar lah..jangan ikut budaya ikutan syaitan,yahudi,nasrani buruk akibatnya..
perkara yang paling aku kesal bila orang islam itu sendiri tidak tunaikan tanggungjawab sebagai seorang islam..
aku ingin bertanya kepada semua pembaca yang budiman,adakah anda perhatikan keadaan sekeliling,
1)berapa ramai orang islam dimalaysia yang solat lima waktu
2)berapa ramai anak-anak muda yang menghormati orang lebih tua
3)berapa ramai golongan cerdik al-quran
DAN KITA BANDINGKAN PULA DENGAN SATU LAGI GOLONGAN.
1)berapa ramai yang berebut-rebut masuk pertandingan menyanyi
2)berapa ramai peminum arak dikalangan masyarakat melayu-islam
3)berapa ramai golongan yang mengejar semata-mata dunia.
maha suci allah..ampunkanlah dosa-dosa saudara seislam ku kerana gagal mempertahankan kesucian islam dimuka bumi malaysia.ya allah ya tuhanku.. selamatkanlah kami danketurunan kami dari terjerumus ke lembah maksiat yang hina.selamatkan lah kami dari kehancuran dan kerosakan iman-amin