Jun 2, 2009

EMPAT CAMPUR SATU



Timbalan Perdana Menteri memberi amaran kepada UMNO, Bahawa kita cuma ada masa dua tahun sahaja untuk di pulihkan. Hingga kehari ini UMNO masih lagi belum mendapat sokongan yang menggalakkan terutama nya dari kaum bukan melayu.

Sebenarnya sokongan melayu sedikit sebanyak sudah mula ber ansur2 pulih. Ini memandangkan kebanyakan orang melayu sudah mula sedar bahawa hanya parti melayu sahaja yang patut menerajui pemerintah di Tanah Melayu ini.

Tujuan kaum bukan melayu ini tidak menyokong kerajaan yang memerintah se mata2 ingin menuntut beberapa hak persamaan dan kuasa setaraf dalam pemerintahan negara. Pemimpin politik pembangkang telah mengambil kesempatan di atas perilaku biadap dan kotor ini. Mereka sanggup menipu rakyat, menabur seribu janji yang palsu.

Penyokong2 pembangkang, terutamanya penyokong PAS sudah jadi penagih tegar hasil dari ceramah2 yang sentiasa menaburkan fitnah dan asutan membenci kerajaan. Sebenar nya ceramah2 ini sangat merbahaya terhadap pemerintah kerajaan. Ia lehih merbahaya dari komunis. Sepatutnya kerajaan segera mengharamkan semua bentuk ceramah2 yang dibuat oleh pemimpin2 pembangkang ini.

Kerajaan harus bertindak segera dan tegas, gunakan segala kuasa yang ada untuk mengekang kemaraan pemimpin2 pembangkang ini. Jika patut ISA di gunakan, gunakan ISA. Cari salah mereka, jika tiada buat salah mereka.

Kerajaan yang ada sekarang mesti dipertahankan dengan apa cara juga pun. Kami rakyat yang setia sentiasa akan berada di belakang kerajaan.

9 comments:

TEKONG DARAT said...

poooodah

acoi2005 said...

weiiii pejuang umno la nih...piiirrraaahhhhh
lu ckp ceramah pembangkang bahaya pastuh perlu di sekat...lu mana blajar bro...tu psl la org cukup menyampah dgn umno tau...x abis2 nak guna paksaan...skg nih rakyat dah cerdik laaaa ...x mcm lu bodoooooo

Pejuang said...

Pejuang tetap berjuang dan terus berjuang

sakariya_akop said...

....."Kerajaan yg ada mesti dipertahankan"

.................................

Itu cakap macam orang mengigau aje, kerajaan penuh rasuah!!!

Satu lagi pembohongan Ameno keris karat.

abgBro said...

kat penanti umno tak bertanding aman sat duniaa..polis pun bleh tdoq...kahkahkah

~pejuang! hang ni cakap cara sindiran ka btoi2 umno totok nie?

ka pejuang pattani siam nun?

aku kompius...hikss

Pejuang said...

Pejuang, berjuang untuk pejuang

Jejak Tuah said...

Entahlah......!

UMNO, UMNO....! lama sgt dah UMNO/BN ni memerintah malaysia.
apa kata kita tukar kerajaan pulak? kita bg DAP pulak yg perintah. boleh maju mcm singapura. alah apalah sgt hak istimewa org melayu ni... sbb hak istimewa org melayu la melayu jd mundur terkebelakang ketinggalan. byk rasuah, ali baba.
bukan ker bagus di bawah pemerintahan DAP. tgk penang. org melayu xpe duduk di kg2. janji dpt subsidi.

Blh juga kalo PKR yg perintah, kita blh berkawan baik dgn amerika. blh bersahabat dgn yahudi dan zionis. nanti kalo ada masalah kegawatan ekonomi senang nak berhutang dgn IMF.

PAS pun blh juga, nanti kita selamat diakhirat. dunia ini hanya sementara. yg dicari ialah hari akhirat. apalah pentingnya dunia ni nanti akan ditinggalkan juga.

TP sapa yg blh nak jd PM nanti yek....?

wak-labu said...

Wak bukan anti-PAS atau PKR dan juga bukan ahli UMNO.

Wak sokong PAS perintah di Kelantan dan Kedah.

Tetapi Wak memang anti-PAS bila PAS bersengkokol dengan DAP di Perak dan Selangor.

Hari ini PAS keluar DAP, hari ini juga Wak sokong PAS.

APM UM said...

racist